Türkgün | Dünya | DSÖ'den korkutan açıklama: Ebola salgınında 267 kişi öldü!

DSÖ'den korkutan açıklama: Ebola salgınında 267 kişi öldü!

Dünya Sağlık Örgütü, Kongo Demokratik Cumhuriyeti'ndeki Ebola salgınının kontrolden çıktığı uyarısını yaptı. Salgının ilk ayında vaka sayısı 1048’e ulaşırken, 267 kişi hayatını kaybetti.

Dünya Sağlık Örgütü, Kongo Demokratik Cumhuriyeti'ndeki Ebola salgınının kontrolden çıktığı uyarısını yaptı. Salgının ilk ayında vaka sayısı 1048’e ulaşırken, 267 kişi hayatını kaybetti.

KAYNAK: DHA

Dünya Sağlık Örgütü’nün (DSÖ) Sağlık Acil Durum Uyarı ve Müdahale Operasyonları Direktörü Abdirahman Mahamud, Kongo Demokratik Cumhuriyeti'nde (KDC) görülen Ebola salgınında vaka sayısının 1048 olduğunu bildirdi.

'İLK AYDAKİ EN YÜKSEK ORAN'

Dünya Sağlık Örgütü’nün Sağlık Acil Durum Uyarı ve Müdahale Operasyonları Direktörü Abdirahman Mahamud, Birleşmiş Milletler (BM) Cenevre Ofisi’nin haftalık basın toplantısında Ebola salgınına ilişkin açıklamada bulundu.

KDC'deki Ebola salgınının yayılmaya devam ettiğini söyleyen Mahamud, “KDC Sağlık Bakanlığı, dün itibarıyla 1048 doğrulanmış vaka bildirdi, bunlardan 267'si ölümle sonuçlandı. Bu, KDC'de bir Ebola hastalığı salgınının ilk ayındaki en yüksek doğrulanmış vaka sayısıdır” ifadelerini kullandı.

Mahamud, 19 sağlık merkezindeki yatak sayısının son iki haftada 500'ün üzerine çıktığını kaydederek, yerel sağlık çalışanlarının gözetimlerini artırdığını belirtti.

Yorumlar
Yorumlar yükleniyor...
Daha fazla yorum yükle...