Türkgün | Futbol | Fenerbahçe, yeni sezon çalışmalarını Topuk Yaylası'nda sürdürdü: İsmail Kartal yönetiminde antrenman

Fenerbahçe, yeni sezon çalışmalarını Topuk Yaylası'nda sürdürdü: İsmail Kartal yönetiminde antrenman

Fenerbahçe, 2026-2027 sezonu hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası'nda gerçekleştirdiği antrenmanla çalışmalarını sürdürdü. Sarı-lacivertliler günü çift idmanla tamamladı.

Fenerbahçe, 2026-2027 sezonu hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası'nda gerçekleştirdiği antrenmanla çalışmalarını sürdürdü. Sarı-lacivertliler günü çift idmanla tamamladı.

MUHABİR: Ali Öncü

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde devam etti.

Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde çalışmalarını sürdüren sarı-lacivertli ekip, günün ikinci antrenmanında fiziksel ve taktik ağırlıklı bir program uyguladı.

Antrenman core çalışmasıyla başladı

Kulüpten yapılan açıklamaya göre futbolcular, günün ikinci idmanına salonda gerçekleştirilen core çalışmalarıyla başladı.

Daha sonra sahaya geçen oyuncular, teknik heyetin yönetiminde tempolu bir antrenman gerçekleştirdi.

Pas ve dar alan çalışıldı

Sahadaki bölümde koşu, ısınma, çabukluk ve pas organizasyonları üzerinde duran Fenerbahçe, antrenmanı dar alanda oynanan çift kale maçlarla tamamladı.

Teknik direktör İsmail Kartal'ın oyuncuların fiziksel durumunu yakından takip ettiği belirtildi.

Hazırlıklar devam edecek

Yeni sezon öncesinde çalışmalarını yoğun tempoda sürdüren sarı-lacivertli ekip, hazırlıklarına ara vermeden devam edecek.

Yorumlar
Yorumlar yükleniyor...
Daha fazla yorum yükle...