2026 FIFA Dünya Kupası'nda mücadele eden İran Milli Takımı, Belçika karşılaşmasının ardından sergilediği davranışla takdir topladı.
G Grubu'nun ikinci haftasında Belçika ile 0-0 berabere kalan İranlı futbolcular, maç sonrasında kullandıkları soyunma odasına anlamlı bir teşekkür notu bıraktı.
Duygusal mesaj bıraktılar
İran Milli Takımı tarafından bırakılan notta ülkenin tarihi ve kültürel mirasına vurgu yapılırken, turnuva boyunca kendilerine destek veren taraftarlara da teşekkür edildi.
Mesajda şu ifadeler yer aldı:
"Binlerce yıl önceki antik İran'dan günümüzün uygar İran'ına kadar, İran'ın ruhu canlı ve sarsılmaz bir şekilde ayakta. Los Angeles'a gururlu bir şekilde geldik ve onurlu, haysiyetli bir şekilde yarıştık. Misafirperverliğin için teşekkürler Los Angeles."
Taraftarlara teşekkür
İranlı futbolcular, desteklerini esirgemeyen taraftarlarını da unutmadı.
Notun devamında, "Her İranlıya bu 180 dakika boyunca ruhunu, kalbini, sesini İran için verdiğinden dolayı teşekkürler." ifadeleri kullanıldı.
Barış ve dostluk vurgusu
Mesajın son bölümünde ise tüm dünya için birlik mesajı verildi.
İran Milli Takımı, "Barış, dostluk ve saygının tüm uluslar arasında hüküm sürmesi dileğiyle." sözleriyle notunu tamamladı.
Grupta dengeler sürüyor
İran, Dünya Kupası G Grubu'ndaki ilk maçında Yeni Zelanda ile 2-2 berabere kalmış, ikinci hafta mücadelesinde ise Belçika ile golsüz eşitliği bozamamıştı.
İki maç sonunda 2 puana ulaşan İran, grupta Belçika ile aynı puana sahip durumda bulunuyor. G Grubu'nda Mısır 4 puanla liderlik koltuğunda otururken, Yeni Zelanda ise 1 puanla son sırada yer alıyor.