Gaziantep’te bir tekstil fabrikasında meydana gelen olayda, içme suyundan içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi, baş dönmesi ve mide bulantısı şikâyetiyle hastaneye kaldırıldı. İşçilerin zehirlenme geçirdikleri düşünülüyor.

ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE KALDIRILDILAR
Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu. Zehirlenme şüphesi üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi. Olaya ilişkin inceleme başlatıldı.