Türkgün | Gündem | Manisa'da maki yangınında 30 dönüm alan kül oldu!

Manisa'da maki yangınında 30 dönüm alan kül oldu!

Manisa'nın Kula ilçesinde makilik alanda çıkan yangın, ekiplerin yaklaşık 2 saat süren müdahalesiyle kontrol altına alındı. Yangında yaklaşık 30 dönümlük alan zarar gördü.

Manisa'nın Kula ilçesinde makilik alanda çıkan yangın, ekiplerin yaklaşık 2 saat süren müdahalesiyle kontrol altına alındı. Yangında yaklaşık 30 dönümlük alan zarar gördü.

KAYNAK: DHA

Manisa'nın Kula ilçesinde çıkan maki yangınında yaklaşık 30 dönüm alan zarar gördü.

Seyitali Mahallesi Gargar mevkii yakınlarındaki makilik alanda saat 14.30 sıralarında yangın çıktı. Yangın, rüzgarın da etkisiyle kısa sürede büyüdü. İhbarla olay yerine Manisa Büyükşehir Belediyesi Kula İtfaiye Amirliği ekipleri ile Orman İşletme Müdürlüğü ekiplerine ait 2 arazöz, 3 itfaiye aracı ve 1 su tankeri sevk edildi. 

YANGININ ÇIKIŞ NEDENİ ARAŞTIRILIYOR

Tarım arazileri ile yerleşim yerlerine sıçramadan saat 16.30 sıralarında söndürülen yangında, 30 dönüm alan zarar gördü.

Ekiplerin bölgedeki soğutma çalışmaları sürerken, yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı. 

Yorumlar
Yorumlar yükleniyor...
Daha fazla yorum yükle...