Türkgün | Gündem | MHP Çeşme 15. Olağan Kongresini gerçekleştirdi! Galip Uluçam'dan birlik ve beraberlik mesajı

MHP Çeşme 15. Olağan Kongresini gerçekleştirdi! Galip Uluçam'dan birlik ve beraberlik mesajı

MHP Çeşme İlçe Başkanlığı’nın 15. Olağan Kongresi, İl Başkanı Veysel Şahin’in katılımıyla coşkulu bir atmosferde yapıldı. İlçe Başkanı Galip Uluçam, kongrenin birlik ve beraberlik içinde tamamlandığını belirterek, teşkilatın güçlü yapısıyla çalışmalarını sürdüreceğini ifade etti.

MHP Çeşme İlçe Başkanlığı’nın 15. Olağan Kongresi, İl Başkanı Veysel Şahin’in katılımıyla coşkulu bir atmosferde yapıldı. İlçe Başkanı Galip Uluçam, kongrenin birlik ve beraberlik içinde tamamlandığını belirterek, teşkilatın güçlü yapısıyla çalışmalarını sürdüreceğini ifade etti.

KAYNAK: Haber Merkezi

MHP Çeşme İlçe Başkanlığı’nın 15. Olağan Kongresi, İl Başkanı Veysel Şahin’in katılımıyla yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Kongrede konuşan İlçe Başkanı Galip Uluçam, teşkilatın birlik ve beraberlik içinde çalışmalarını sürdüreceğini vurguladı.

Uluçam, açıklamalarında şu ifadelere yer verdi:

"Milliyetçi Hareket Partisi Çeşme İlçe Başkanlığımızın 15. Olağan Kongresini, kıymetli İl Başkanımız Sayın Veysel Şahin'in katılımlarıyla büyük bir coşku, heyecan ve dava şuuru içerisinde başarıyla gerçekleştirdik.

Kongremizde bir kez daha gördük ki; Milliyetçi Hareket Partisi, köklü teşkilat yapısı, sarsılmaz inancı ve ülküsüne bağlı kadrolarıyla yarınlara emin adımlarla yürümektedir. Birlik ve beraberlik içerisinde gerçekleştirdiğimiz kongremiz, teşkilatımızın gücünü, kardeşliğini ve ortak hedefler etrafında kenetlenmiş iradesini bir kez daha ortaya koymuştur.

Başta kıymetli İl Başkanımız Sayın Veysel Şahin olmak üzere, kongremizi teşrif ederek bizleri onurlandıran tüm misafirlerimize, delegelerimize, teşkilat mensuplarımıza, dava arkadaşlarımıza ve hemşehrilerimize en kalbi şükranlarımı sunuyorum.

Bu zamana kadar birlikte omuz omuza görev yaptığımız, teşkilatımıza emek ve gönül veren önceki dönem Yönetim Kurulu üyelerimizin her birine göstermiş oldukları fedakârlık, gayret ve özverili çalışmalarından dolayı gönülden teşekkür ediyorum. Davamıza verdikleri emek ve katkılar her zaman takdirle anılacaktır. Allah kendilerinden razı olsun.

Aynı zamanda, yeni dönem Yönetim Kurulu'nda görev almayı kabul ederek bu kutlu davanın sorumluluğunu üstlenen kıymetli dava arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum. İnşallah aynı inanç, aynı heyecan ve aynı kararlılıkla, teşkilatçılık ruhuna yakışır şekilde Çeşme'mize, partimize ve aziz milletimize hizmet etmek için hep birlikte durmadan, yorulmadan çalışacağız.

Bizlere duyulan güvene layık olmak için dün olduğu gibi bugün de Liderimiz Sayın Devlet Bahçeli'nin ortaya koyduğu "Önce ülkem ve milletim, sonra partim ve ben." anlayışını rehber edinerek; devletimizin bekası, milletimizin huzuru ve Çeşme'mizin geleceği için mücadelemizi kararlılıkla sürdüreceğiz.

15. Olağan Kongremizin Milliyetçi Hareket Partimize, teşkilatımıza, Çeşme'mize, İzmir'imize ve aziz Türk milletine hayırlı olmasını diliyor; birlik ve beraberliğimizin daim olmasını Yüce Allah'tan niyaz ediyorum.

Ne Mutlu Türk'üm Diyene!"

Yorumlar
Yorumlar yükleniyor...
Daha fazla yorum yükle...