Türkiye, Malezya'da düzenlenen IFMA Elite Büyükler Dünya Muaythai Şampiyonası'nda önemli bir başarıya imza attı.
Kuala Lumpur'da gerçekleştirilen organizasyonda milli sporcular, 4 altın, 5 gümüş ve 7 bronz olmak üzere toplam 16 madalya kazanırken, takım sıralamasında dünya ikinciliğini elde etti.
Türkiye zirveyi Rusya ile paylaştı
Türkiye Muaythai Federasyonunun açıklamasına göre ay-yıldızlı ekip, madalya sıralamasında Rusya ile zirveyi paylaşmayı başardı.
Milli takım, topladığı madalyalarla organizasyonu takım halinde ikinci sırada tamamladı.
4 sporcu dünya şampiyonu oldu

Şampiyonada altın madalya kazanan milli sporcular şöyle:
- Fatma Çeken (Kadınlar 51 kg)
- Hatice Öksüz (Kadınlar 71 kg)
- Mert Güney (Erkekler 48 kg)
- Cihan Doğu (Erkekler 51 kg)
Dört milli sporcu da sıkletlerinde dünya şampiyonluğuna ulaşarak Türk sporuna büyük gurur yaşattı.
5 gümüş, 7 bronz madalya
Ay-yıldızlı ekipte gümüş madalya kazanan isimler Eda Erçin, Özlem Melek Korkmaz, Fatma İpek Bozkurt, Zeliha Nur Kamaç ve Utku Mete Yağcı oldu.
Bronz madalyalar ise Ferizan Göçük, Zehra Doğan, Ata Bilgin, Berke Erol, Mehmet Ali Meriç, Kemal Muhsin Şahin ve Eray Balcı'dan geldi.
Hasan Yıldız: "Yükselişimizi gösteriyor"
Türkiye Muaythai Federasyonu Başkanı Hasan Yıldız, elde edilen başarının Türk muaythaisinin uluslararası alandaki gelişimini ortaya koyduğunu belirtti.