Gece saatlerinde yerleşim alanına kadar gelen tilki, bir süre sokaklarda dolaştıktan sonra gözden kayboldu. Tilkinin insanlara karşı sakin tavırlar sergilediği gözlemlenirken, yiyecek bulma arayışında olduğu tahmin ediliyor. Bölge sakinleri tarafından cep telefonuyla kaydedilen o anlar, kısa sürede ilgi çekti.
Ardahan'da doğal yaşam alanından şehir merkezine inen bir tilki, yiyecek arayışı sırasında vatandaşlar tarafından görüntülendi. Kentin işlek sokaklarında sakin adımlarla dolaşan tilkinin o anları, çevredekilerin ilgi odağı oldu.
YAZAR: Büşra Akkaya
KAYNAK: İHA
Yorumlar
Daha fazla yorum yükle...